I don't do carbs

Förlåt för den icke existerande telefonen. Måste byta ut den känner jag, dock har jag inte råd. Inte heller vet jag vad jag vill ha för ny telefon. Men finns som sagt att nå på Fredriks telefon. Kan inte säga hur mycket jag älskar min våran lägenhet. När jag vaknade imorse var jag dock tvungen att tänka två sekunder för att lista ut vart jag var någonstans. Dock har jag inte sovit så gott på länge. 

En annan mycket bra sak med lägenheten är att man kan sitta ute på altanen och äta frukost (även om de nya ungarna i lägenheten under oss förstörde stämningen lite). Kan inte alla ungar vara som Albin, som till och med är söt när han gråter?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0