@ Fredriks

Har haft en "titta på tv-dag" vilket känns faktiskt riktigt skönt. Behöver all vila man kan få inför nollningen och hösten.

Längtar dock tillbaka till Umeå, varken jag eller Fredrik ville fara hem igår. De var så härligt i vår lägenhet. Ska bli skönt att vara där nästa helg och framöver, särskillt när man får besök på måndag ;)

Fick just veta dock att Camilla har skadat sig och kanske inte kommer upp den 25e som planerat. Känns inte alls kul. Hon måste komma upp ju! Vet inte alls hur jag ska klara mig utan henne. Så nu måste vi hålla tummarna att allt blir bättra snabbt!

och nej, jag är inte naken, bara en tubtopp på mig :)


Kommentarer
Postat av: valeria

skadat sig, hur då? :S

det ser ut till 99% att ni får sovgäster på måndagen..hehe ;)



2009-08-04 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0