Back to basic

Idag är första dagen tillbaka på universitetet, även första dagen på nollningen. Känner mig lite hlavt föbered. Men det kommer nog att gå bra. Tröjorna är tryckta och allt är nästan fixat. Något som är lite jobbigt är att det är 38st nollor och vi är 3 eller 4a faddrar (beroende på om en tjej ska hoppa av eller inte) så ca tio nollor per person. Hoppas att samhällsplanerarna hjälper till lite med våra nollor också :P

Börjar inte förän klockan tolv (nollningsmöte) men har varit vaken sen halv sju. Kan verkligen inte sova längre. Så gick en prommenad och nu ska jag snart träffa Camilla och Emilia så ska vi ner till stan en sväng och fixa lite grejor.

Jag och Maria från i Lördags

Camilla och jag ca 5 minuter innan jag fick ont i magen och gick hem med Fredrik.  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0