Nästan Fredag!

Känns dock inte som om det är fredag eftersom det blir plugg hela helgen, även om jag och Maria hann långt på våran befolkningsprognos idag. Har dock ännu en uppsats som jag ska lämna in på tisdag. Börjar få lite sommarjobb ångest. Tycker inte om att vänta på svar. Samma sak gäller tentan. Men men. 

Har haft en rolig dag, hela dagen spenderades på skolan och nu har jag legat och tittat på film och tv med Fredrik och så är flyget till Stockholm bokat! vi far på söndagen den 3e maj och hem igen den 5e! Madde är du ledig den 4e på dagen? för liten fika? :D

Lite bilder från förra gången:

Gamla stan

Jenny och jag (Fredriks kompis Pontus tjej)

Fredrik och Pontus

Konserten som aldrig blev av... :(

Men nästa konsert ska bli bättre ;)


Kommentarer
Postat av: Mads

Yes, ledig så ledig då! Ska vi ses i sthlm eller uppsala? Sthlm lite lättare kanske? =P

2009-04-04 @ 09:04:26
URL: http://minamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0