Update update update



Har en massa plugg just nu, känns inte alls lockande. Klev till och med upp en timme tidigare så jag ska kunna blogga och göra allt annat innan jag pluggar. :) Min tid som blondin har gått bra, känner mig inte dummare, eller smartare för den delen heller. Vet inte om jag har haft så mycket roligare, dock har jag haft riktigt kul. hehe
Jag var ute i Fredags, vi hade som sagt tema fest med klassen "Den du inte var i High School". Jag kom utklädd till Prom Queen och vann faktiskt priset för bästa kvinliga utklädnad eller något, tror att det var något sånt för jag fick en krona och en kille som var utklädd till något annat (vet faktiskt inte vad han var) vann också en krona hehe.

Så där såg vi ut i alla fall :P

Två faddrar som hade klätt ut sig

Emilia var punkare

Victor som snodde min krona hela tiden, han var emo

Vi var en ganska blandad kompott hehe
Träffade senare Fredrik på corona där han hade haft sittning, men hade lovat honom att vi skulle gå hem tidigare eftersom han var sjuk (mycket sjuk) så de gjorde vi.
Förra helgen hade vi också klassfest, då träffade jag Frida ute :)

Förfest hos Annica

På väg in till Corona (Johan, Tenneh och Martin)

Maria, Ascha, jag och ett gäng killar (ej min klass)

Emilia, Maria, Frida och någon...

Nä plugg dax! Ha de bra!



Kommentarer
Postat av: valeria

äntligen lite updates :D!!

2008-09-15 @ 10:19:39
Postat av: frida

haha, oj, tog vi en bild där? :P Den där Någon är iaf José i min korridor :)

2008-09-15 @ 14:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0