Tillbaka blickar

Tänkte att en kul grej skulle vara att se vad jag skrev för ett år sedan på exakt denna dag. Det blev inte så roligt:

den 25 september 2007
Konstig?
Jag träffade fredrik tidigare idag oc ajg saknar honom redan. Vet inte vad jag ska göra. :S känner mig så löjlig och som en sån där väldigt behövande flickvän. Jag kan inte få nog av honom. HM.  

Okej Frida jag förstår vad du menar, jag har pratat väldigt mycket om fredrik. Men can't help it. Men jag ska bli bättre ;) 

Dock hade jag hoppats på ett mer spännande inlägg, typ "detta är min framtid och så" aja. Min födelsedag är snart på väg. 

Inlägget från förra året på  min födelsedag:

den 9 oktober
Vill inte fylla år igen
Alla mina födelsedagar slutar alltid med att jag blir ledsen. Alla glömmer bort mig. Inte alla men de flesta i min släkt iaf. Sitter nu i mitt rum ensam yay. jätte kul. better to be alone then no one can see you cry. Från och med nu så vill jag inte fylla år igen. Jag vill verkligen inte. Mamma ringde och frågade vilka som ringt och grattat mig av släkten. Jo de var hon och pappa som hade gjort de. sen ringde mamma till lotta som efter åt ringde mig för att få mig på bra humör men hon lyckades inte direkt. Känner mig bara jätte dum som trodde att denna födelsedag skulle vara annorlunda. 
 
Hos fredrik var det jätte bra och jag älskar rosen, den vackraste ros jag någonsin sett, men nu pluggar han och ja sitter ensam hemma, funderar på om jag ska dricka dooley'sen för att de är ju trots allt min födelsedag....

Jag har en känsla att nästa kommer att bli bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0