Long road to ruin

Skulle nästan göra vad som helst för att se Foo Fighters igen. Hade på mig den tröjan idag och lyssnade bara på Foo Fighters. 

Vad är det med ex? jag vet att jag tjatar om det så mycket men de är helt bombade ju. En viss belgare (Frida du vet hur speciella de är) ville göra slut med sin tjej och ville diskutera det med mig. Han älskade henne så mycket men den känslan var inte kvar och ville ej ta en paus. Liksom vad spelar det för roll om jag vet om de? Bryr jag mig? Inte särskillt om jag ska vara ärlig. Det enda han vill prata om med mig är om sina tjejer. Är lite små less. Okej om han skulle prata med mig om annat och försöka vara kompis eller hålla kontakten, fråga hur det är med mig. Då skulle han få obsessa om sina tjejer när de väl gäller något sådant. BLÄ! 

Har plugat i skolan idag med Camilla, Emilia, Maria oc Annica. Så skönt att plugga med någon så att man inte bara sitter och nöter själv. Det komiska är att Fredrik och hans kompis kom och satte sig vid bordet bakom. Kanske tur att det var bakom annars hade jag inte kunnat koncentrera mig. 

Nä nu ska jag dansa lite med mina böcker....


Kommentarer
Postat av: frida

ja, onekligen..

2008-09-30 @ 16:07:41
Postat av: Mads

Usch och fy.



när har du din tenta?

2008-09-30 @ 16:58:08
Postat av: Emma

Ex är knäppa ibland...Mitt ex håller fortfarande kontakt med min mamma...störig är han..



Hur är det med dig idag?



Kramen

2008-10-01 @ 16:08:05
URL: http://emmashalsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är okej idag, lite sjuk bara, och det regnar...blä=)



kram

2008-10-01 @ 19:26:58
URL: http://emmashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0