I'm sorry I didn't tell you, but I didn't know



Vi har tydligen nollning :D vilket jag har tjatat om ända sen spanien att jag trodde att vi inte skulle ha någon. Igår så träffades vi och lekte en massa roliga lekar och spelade lite brännboll (i mörkret så de var ju jätte lätt att se bollen). De var jätte kul och hoppas att nollningen imorgon blir lika kul. Känner mig så mycket mer välkommen nu än vad jag gjorde förra året. Måste bara fixa en massa saker nu. Passerkort, lämna in intyg på att jag inte tänker fuska och såklart betala kåravgiften :)
Lite bilder från i lördags, kom inte ens ihåg att vi tog med kameran, så så illa var det.

Vars fick vi masken ifrån?

Ibland får vi verkligen till det ;)
Ska gå och vara lite social med fredrik nu. vi åt palt idag så är just nu i paltkoma.

Kommentarer
Postat av: Nicole

tack ^^

2008-09-02 @ 20:03:27
URL: http://xoxonicole.blogg.se/
Postat av: frida

haha, tur för dej att jag inte var lika full som du... ;) Jag hittade den på dansgolvet, vi höll på att flumma runt med den ett tag och när den blöev tråkig stoppade jag den i bhn (för jag ville spara den):P Så nu ligger den här hemma så prydligt i bokhyllan :P

2008-09-02 @ 22:32:41
Postat av: valeria

haha, härliga bilder ;)

2008-09-03 @ 10:22:02
Postat av: Mads

Vad kul med lite nollning :D mörkerbrännboll kanske man kan utveckla..?

2008-09-03 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0