En stöddig jävel

Ja nu svär jag igen, but what the hell hehe Hur stöddigt är de inte att inte se skillnad på om man har på sig lösögonfransar eller inte? Hedde just på mig ett par för första gången och ser ingen skillnad. Får se om någon annan gör det ikväll.

Hade tenta/dugga idag. Och det gick bra, var klar på tio minuter. Men tror att jag får godkännt, så de ska firas på läkarvillan ikväll med en sittning. Kommer att ha min multifärgade klänning och jätte mycket smink av någon anledning hehe

 


Kommentarer
Postat av: valeria

hehe, de är nog mer skillnad än vad du tror säkert! ;D

2008-09-19 @ 16:29:19
Postat av: frida

knäpp bilder och visa! :D

2008-09-19 @ 18:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0