It was the Summer of 06

Det är seriöst den bästa sommaren någonsin. De enda man gjorde var att festade, känns de som :P minst en gång i veckan. KOmmer ihåg att jag och valeria bara tog en väldigt impulsiv resa ner till sundavall. "Ja mamma vi ska bo med Valerias kompis, som känner någon som bor där, vi skulle få sova i gästrummet" eller något sådant. Vilket såklart inte var sant. Slutade med att vi sov ca två timmar under samma filt. Tog sedan bussen upp klockan 8a.  Vilken helg de var. Hlet sjukt. 

Eller när vi var i lekparken och bara drack, jag Madde och Carro. Eller vid kyrkan (ja de låter hemskt) oc alla andra gånger. Känner verkligen att jag saknar de här att man bara är några stycken och dricker för att sedan gå ut och bara ha en sån rolig kväll som bara vi kan. Längtar så till jul!

BTW, Valle varför finns de inga bilder från Sundsvall?

Fem poäng till den som kan säga när alla bilderna är tagna :P

 


Kommentarer
Postat av: caroline

sorry. bara nr:2 och nr:4 :P

2008-10-23 @ 20:56:34
URL: http://carrotjohansson.blogg
Postat av: Mads

Samma här, hamnfesten och när vi var hos hon som bor på hantverkargatan :p good times thou, vi kanske ska ha sådär kul nästa sommar med så det kan bli the summers of 6 & 9.. haha

2008-10-23 @ 21:03:45
Postat av: valeria

hm.. bilderna därifrån.. bra fråga.. kanske jag råkade radera dom i min ilska mot julius haha, chansen är nog rätt stor för det :P

2008-10-23 @ 21:43:46
URL: http://valleslife.blogg.se/
Postat av: frida

ja, det var härliga tider :D

2008-10-23 @ 23:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0