Fly away on my zephyr, I feel it more than ever

Dags att blogga igen. Har varit en ganska lugn dag. Inte gjort mer än vad jag skulle ha gjort. Träffade Frida för en fika, det var mycket mysigt. :) Och tack Frida och Valeria för den fina klänningen, men jag måste säga att ni var lite optimistiska med en 36a ;) är nog snarare en 38 hehe. Den var riktigt fin faktiskt. Har letat efter en bra vardagsklänning och nu fann jag den. ;)

Trodde att detta skulle bli en lugn helg, men tydligen hade Camilla planerat klassfest här. Så då blir de väll klassfest här, fast Frida är ju alltid välkommen :)

Hittade en snygg klänning/linne på ellos.se, tänkte beställa lite julpynt därifrån på samma gång, men de var dyyyyyrt. Blir nog en sväng förbi rusta istället. Vilket är synd, för då kan jag inte beställa klänningen.


Kommentarer
Postat av: valeria

riktigt söt klänning faktiskt :)

2008-10-23 @ 07:52:28
URL: http://valleslife.blogg.se/
Postat av: frida

Im glad you liked it! :D

2008-10-23 @ 11:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0