ThisIsSoNotMyDay

Det var halt idag. Mycket halt. Jag ramlade och hade sönder mina någolunda tjocka strumpbyxor och mitt knä. Det gör inte så ont tack och lov. Så inte ha brottom och cykla för fort för då går de illa. Pluggade sedan en massa timmar. Vet inte om jag kan allt men ska gå igenom allt en sista gång innan jag går och lägger mig  och några gånger nu.

Vill attt något spännande ska hända, känns som om man bara gör samma sak hela tiden, inget nytt. Inget som verkligen känns WOW. Blä. Boring. 

 


Kommentarer
Postat av: valeria

haha.. ja just nu är det, plugga, träna, äta, sova. och sen göra om allting igen nästa dag...usch :P



2008-11-04 @ 21:57:47
URL: http://valleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0