the müslie sisters knows how a party should be

Så där kul hade jag hela kvällen, kommer inte riktigt ihåg vad som hände eller hur det hände men några höjdpunkter:

*"Det är okej att röka inomhus i min korridor, vi gör det hela tiden"

*"Oh nej vi kan inte gå in än, vi måste shota klart först"

*Crazy dance moves 

*Fahlgren var tydligen där.

*Träffade Camilla och hennes kompis Annika (tror jag hon hette)

*Någon tysk kille som jag pratade svenska med och han fattade inte ett skit.

*Jag tappade bort Frida i typ en timme men hittade henne senare

*Hemvägen var väldigt intressant. Ramlade hela tiden och jag var inte så packad då. Men har inga mönster under mina skor så då glider de väldigt lätt på snön vilket är väldigt jobbigt när hela världen inte snurrar åt samma håll som en själv. 

*och ett tack till fredrik som räddade mig genom att komma och möta upp mig :)

Smoking kills, but so much fun sometimes.... :D

Det här ska vi göra om Frida :D

 


Kommentarer
Postat av: frida

ooh ja! Garanterat! :D

2008-11-17 @ 10:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0