Slow Ride

just nu lever man för tenta, eller jag önskar att de var så. Har så mycket annat i huvudet. Need the love. Men förhoppningsvis blir de bättre efter onsdag.Tycker inte om tentor. Pluggade på skolan idag med Emilia, Camilla, Johan, Asha, Anna och Annica. Då kändes de bra som om jag kunde mycket men nu vet jag inte. Så vi får se senare. Känner mig helt slut i kroppen, är hungrig men orkar inte gå och hämta något....finns inte så mycket att äta heller för att vi har inte hadlat ordentligt sen förra helgen. 

Känner mig lite slow slow slow. Men ikväll är det boston tea party, det piggar alltid upp :)

Såg btw Tropic Thunder igår, hade väldigt höga förväntningar som den inte levde upp till.....


Kommentarer
Postat av: valeria

ååh ja, boston tea party, vad bra att du påminde mig. MÅSTE SE! :P

2008-11-03 @ 17:16:28
URL: http://valleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0