Min mamma är världens bästa

Mamma har lovat  att skicka upp lite julpynt hit, eftersom hon har typ över 400 tomtar och jag har ingen så. Sedan några juldukar eftersom hon har så mycket. Jag är bara rädd att hon kommer att skicka för mycket så att hon skickar saker somm hon älskar bara för att jag ska ha lite jul. Då får jag så dåligt samvete. Inte meningen att jag ska ha allt hon måste ju ha kvar lite också. Till exempel, mamma älskar fiberoptiks tomtar och snögubbar och i stort allt som har med fiberoptik och jul att göra. Nu hade hon beställt en jättefin ängel som hon tänkte skicka upp. Hon har pratat mycket om den och att den är så fin och nu vill hon ge mig den, jag får så dåligt samvete, mamma är hur snäll som helst men jag är inte lika snäll tillbaka. Måste bättra mig känner jag, 

Gårdagens i-landsproblem : Tallrikarna får ej plats i micron så jag måste diska de mindre för att kunna äta hehe

Dagens i-landsproblem: The Glögg is always gone...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0