Julpynt?

Fredrik har varit jättesnäll idag, lagat middag och jag har till och med fått två presenter ;) Det är våran 15 månaders aniversery :) Inte idag men imorgon. Var på stan idag för att köpa pepparkaksfofrmar och en klänning men hittade ej någon klänning, däremot en massa julsaker. En blå lysdiod som Fredrik nu har hjälpt mig att sätta upp samt julglitter som jag pyntat lite med. Jag vet att de kanske är lite tidigt men jag ÄLSKAR jul. Tycker att det är helt klart den mysigaste årstiden på året. So I don't care. Jag vill att julen ska  vara längre och nu gör den det, på mina egna vilkor haha :D

'

Just  nu är det lite julpynt men mer kommer det att bli :D

massa mer :d

nu mys i soffan with the lovvie :D


Kommentarer
Postat av: Mads

Vad mysigt ni kommer att få! Snart första advent ^^ längtar!

2008-11-15 @ 16:26:47
URL: http://minamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0