I går var en bra dag.

Jag hade namnsdag, så som Frida, mamma, farmor, Izabelle, Gun och Fridas mamma. Jag klarade tentan, och inte precis utan jag hade 34 av 50 rätt, så nio poäng över gränsen och tre och ett halvt poäng ifrån VG. Starkt jobbat tyckte jag när de känndes som om jag skulle få IG. Nu är det bara två stora uppgifter kvar innan jul och de känns riktigt bra. ENda problemet är att de ska båda lämnas in/redovisas om två veckor. Men efter de är det verkligen nästan jullov. SKÖNT!

Sedan fivk jag reda på att Fredriks föräldrar ska upp hit till helgen, det är roligt även om det innebär en massa städning och så. Ska på stan idag för att köpa ljus eftersom jag typ förstörde mina igår. kanske även lite mera julpynt :)

Härligt :)


Kommentarer
Postat av: Mads

Heter du Elisabet? Och grattis till tentan =)

2008-11-20 @ 12:53:08
URL: http://minamadelene.blogg.se/
Postat av: frida

grattis till oss :P

Och grattis till tentan igen :P

2008-11-20 @ 14:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0