Ångest

Har total skol ångest, vill inte ens tänka på det. Jag är expert på att vänta med att göra saker till i sista minuten, har inte ens lånat en bok som jag ska sammanfatta. GAH!

Varför lär jag mig aldrig? Hatar att vi bara har typ två lektioner i veckan. Hade hellre haft fler lektioner. Men de kan man ju själv inte bestämma. 

Vill bara ha jul och ledighet. Ligga i sängen typ halva dagen och sedan bara umgås och ha mysigt, skita i vad man ska göra imorgon och vad som ska vara inlämnat.

typ en månad kvar snart eller något :)

 

Kan ju säga helt ärligt att jag har varit hemma hela dagen och det enda positiva jag har gjort är att diska :P


Kommentarer
Postat av: valeria

på något sätt så finns inte skoluppgiften om man skjuter upp den hehe,

2008-11-17 @ 21:58:20
URL: http://valleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0