A place for my head

Har sovit dåligt länge nu, i typ en vecka. Tror att det är därför jag har så ont i huvudet. Har inte varit på apoteket än och köpt alvedon som har varit slut i typ en månad. Funderar på att ta mig en redig hutt innan jag ska sova. Idag har jag städat lite, missade skolan på grund av mensvärk. Var helt virrig ett tag. Städade lite till, tvättat. Och kokat palt, för man kokar faktiskt palt för er som inte vet det :) Glömde bort att äta frukos och lunch och tack vare mensvärken ville jag inte äta middag heller. Kan förklara mycket :) Men jag har varit lycklig i alla fall. Vi möblerade om lite, fick en egen mysig skrivhörna. love it.

Mina nya ljus :P har 4a stycken likadana, rea på lagerhouse :P

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alvedon på väg......

2008-11-22 @ 09:42:18
Postat av: Anonym

Mysigt med ljus förresten!

2008-11-22 @ 09:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0