Walk this way please

Gick hem med alla mina saker idag, en stor väska, dator väskan, en resväska och handväskan. Vet inte hur jag lyckas få alla mina saker till Fredrik, ibland känns de som om jag har mer saker där än hemma. Detta är bakis dag nr 2. Drack inget igår (förutom vatten) men ibland är de väll bara så. Längtar så mycket till sommaren nu. Sommaren och få komma hem till övik och att alla ska vara där. Kommer att bli en underbar sommar, så länge jag överlever att jobba. Bokade äntligen tvätttid, sista gången jag tvättar inför sommaren, hoppas jag. Kommer att ta jätte mycket tid.

Känns konstigt att vara "hemma" (som alltid). Undrar hur många ex som kommer att få frispel denna gång. Har ju inte så många att välja på men man vet ju aldrig. Tur att de flesta är blockade haha

image116

Kommentarer
Postat av: valeria

haha vilket omslag WOW :D!

2008-05-12 @ 19:26:15
Postat av: valeria

haha vilket omslag WOW :D!

2008-05-12 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0