Sommarvärme utan sol

Det är riktigt varmt ute, sommarvärme, dock är det ingen sol så jag förstår inte riktigt varför det är så varmt. Så Fredrik och jag tog en promenad tillsammans, våran andra promenad på elva månader, den första var i påskas när vi gick i en sväng på isen. Vi gick till Tomtebo (ca 2km bort) för att titta på en lägenhet som vi var intresserade av. När vi väl fick se utsidan så blev det ett väldigt  stort nja.

Det är dock första gången i sommar/vår som jag går barbent och utan jacka eller kofta. Riktigt varmt faktiskt, men känndes väldigt naket.
image111

Fredrik ville också vara med på kort
image112

Dricker för närvarande saft ut världens mest underbara vattenflaska från Ikea (kostade typ 7 eller 9 kronor, ett bra köp som rekomenderas, jag har en i rosa och Fredrik en i blå :P)

image113




Kommentarer
Postat av: frida

snitsigt :P

2008-05-09 @ 17:26:22
Postat av: valeria

jag gick också omkring barbent idag, men inte kul när man känner sig så blek :/ hehe

rolig vattenflaska!! :P

2008-05-09 @ 19:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0