Preggy?

Hade världens konstigaste dröm i natt, drömde att jag var gravid och föde en son, det gick helt smärtfritt, kanske för att jag fick morfin. Sedan var det något fel och jag fick inte ha kvar bäbisen förän jag kommit på ett namn åt honom. Helt sjukt. De värsta är att jag inte kan sluta tänka på drömmen, den var så otroligt verklig (på vissa sätt, kanske inte att jag kunde flytta omkring honom när han var inne i magen). En annan hemsk grej är att just nu känner jag ingen rädlsa alls för att bli gravid. Så måste vara extra noga med p-pillren nu så att jag faktiskt inte blir de eftersom de dröjer några år innan de faktiskt kommer att bli aktuelt. Ska gå en sväng nu i sommar solen :) så otroligt varmt.

Kommentarer
Postat av: valeria

jag visste det...snart kommer det en liten bebis.... :P

2008-05-09 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0