Kreativiteten flödar.

Var på stan en sväng med Frida och hennes två roomies. Åt glass och tittade på folk samt den ensama handsken på marken. Glassen var verkligen en sölglass, kanske på grund av att det var så varmt. Blev så sugen på att vara brun när vi satt där i solen så tog en sväng förbi IKSU för att ligga i det väldigt sunda solariet. Fredrik kom sedan hem och ville göra armand när han såg mina pälor. Så vi gjorde var sitt.


Är faktiskt nöjd med det. Känns lite små coolt att det är jag själv som har gjort det . Även om det inte är värdens snyggaste.

Kommentarer
Postat av: valeria

vad sött.. gjorde du också en sån där slinga i håret som frida? :D

2008-05-28 @ 20:15:42
Postat av: frida

kommentar; mockadreaden är supernice! Det är som two in one, när jag blir less på pärlorna och mockan tar jag bara bort det och sedan har jag kvar dreaden! Gillar det skarpt :D

2008-05-28 @ 23:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0