I have a confession to make

Jag snodde just något. Bara tog rent av så där. Väldigt tjuvaktigt. Känner mig som en tjuv. När Valeria och jag kom upp hit för att titta på rummet för första gången så satte vi oss på sängen och den brakade ihop. De saknades "pinnar" som håller uppe madrassen. Nu när jag ska flytta så behöver jag sånna pinnar, så jag gick ner till frådet och hittade sånna pinnar på golvet, tog då dem och stoppade i mitt fråd. Kände mig som världens största tjuv. Ringde till pappa och berättade och han bara skrattade åt mig. Han har varit på mig att jag ska gå och anmäla att de är borta men de gjorde jag aldrig så nu var han glad att jag hittat några. Ska tvätta och sedan in till stan för att skriva kontrakt. Känns mycket vuxet.

Kommentarer
Postat av: frida

haha, vi är ju Tjuvmaffian. Valeria stjäl jackor, du sängpinnar och jag planscher :P

2008-05-30 @ 12:50:12
Postat av: valeria

haha vilken trio. se upp i sthlm..vi kanske snor med oss dave grohl hem :P

2008-05-31 @ 00:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0