Barn? Nej tack. Fest? Ja tack.

Preggy tankarna gick över ganska fort, idag är jag mycket glad över att de är år kvar. Det innebär att jag kan sexoffenda Fredrik hur mycket som helst i sömnen. Vilket jag tydligen hade gjort i natt, stackars kille. Om någon av er ska sova över hos mig och jag blrjar bete mig konstigt, så slutar jag automatiskt efter ett tag :P och om jag emot alla odds skulle vara gravid så lär fostret inte må så bra imorgon på grund av all alkohol som ska intas ikväll. Right Frida? ;) Girls night out! evigheter sen ju! Fredrik brukar ha en tendens att följa med, eller jag vill alltid ha honom med men inte ikväll. Han måste iofs plugga både ikväll och imorgon och har inte tid att vara bakis. Men det har jag...Heeeeeeeeeela dagen :P hahaha

Ska äta middag och fixa mig sen bär de av till Müslie!

image114

Kommentarer
Postat av: frida

komsi komsi! :D

2008-05-10 @ 17:13:54
Postat av: valeria

Åh, låter som en bra kväll! :D

2008-05-11 @ 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0