No honey, it doesn't go in there

Ibland så är det mycket svårt att blogga och få något ordentligt sagt när ens kille vill att man ska lämna datorn till honom. Nu är han dock i skolan so nothing can stop me.

Är nervös över CV:n. Tänk om den verkar helt helt fel. För mycket smörande, man är för självsäker. Dock är jag helt övertygad om att just det jobbet skulle passa mig perfekt. Visserligen sa jag samma sak när jag skulle jobba på hemtjänsten. Vilket visade sig var helt fel.  Det svåraste var nästan att välja bild. 
Tycker att sånt är skit jobbigt. Men efter många om och men så hittade jag en från Helsingborg, dock var den på mig och Valeria (vilket i normala fall inte är något dåligt :P) men på en CV är de ju bara 
en själv som ska vara med. Så Valeria, du blev bort klippt, men you know I love you anyway.
image20
Miss you!

Kommentarer
Postat av: valeria

de där kändes i hjärtat stina. hur kunde du!?

2008-03-13 @ 20:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0