Många (Choklad-)bollar i luften

Har gjort Choklad bollar idag, efter att ha jobbat med guitar herot i tre timmar tyckte jag att det var nog och Fredrik fick fortsätta själv medan jag geggade på i smeten. Har fortfarande åtskilliga timmar kvar, vi ska fösöka fixa det imorgon, efter att jag har tvättat samt städat. Känns mycket drygt just nu. Dock en sak som gjorde mig glad, vi har hittat en lägenhet! Dock är inflyttningsdatumet för tidigt, så vi kan inte ta den. Men de kommer säkert fler.

Ett smakprov på godingen :P Va tyx?

image10

Kommentarer
Postat av: valeria

wow snyggt!!
men två sovrum haha, har ni tänkt o skaffa bebis redan lr :P?
eller kanske möjligtvis ett litet gästrum för mig hehe?!

2008-03-03 @ 23:07:23
Postat av: Stina

haha joo de ska fungera som datarum/gästrum :P så att jag inte behöver höra att fredrik spelar hela tiden haha :D

2008-03-04 @ 09:37:32
URL: http://www.foolproof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0