Bakis dag 3

Mår fortfarande illa efter festen i fredags och är helt slut i kroppen, börjar tro att det inte bara är för att jag är bakis. Jag var inte så full. Eller? Hela helgen har gått åt till att ligga i sängen och sova, samt se på Fredriks 6 TV kanaler. 1an, 2an, 4an, Kunskapskanalen, kanal 24 och kanal 6. Wihoo.

Bilder från i Fredags:
image13

Jag och Frida (hon är verkligen blond, men de är snyggt :D)
image14
Fredrik och Sixten (jo vi döpte gitarren :P)
image15
Min nya klänning som jag hade sönder. Är dock lagad nu :)

Kommentarer
Postat av: frida

joo, det var du ;)
Det va en kul kväll, så länge den varade :P

2008-03-10 @ 13:34:08
Postat av: valeria

va söta ni var då!! :D

2008-03-10 @ 17:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0