Inte samma sak

Blå, Fredrik har verkligen inte tid för mig just nu, känns jobbigt med tanke på att jag far snart. men men inte tänka mer på de. Längtar så mycket till Spanien, att bara inte göra någonting hela tiden. Ska börja packa snart. Måste hitta en bra väska först.

Sista jobbar dagen imorgon. Känns lite konstigt med tanke på att jag inte vet när jag får jobba nästa gång. De roliga är att stannar jag kvar i övik så skulle jag säkert få jobba, men inte i Umeå. Men aja, livet är som de är ibland. :p Nu ska vi inte tänka på de utan på spanien! Stranden, drinkarna och shoppingen (som inte kommer att hända eftersom min plånbok ej är så stor hehe) men de ska bli så häääärligt! :D


Saknar faktiskt mitt långa hår :P

Kommentarer
Postat av: valeria

det ska bli sååå härligt!! ses i sthlm snygging! :D

2008-07-10 @ 21:50:22
Postat av: frida

helt galet underbart! :D

2008-07-11 @ 19:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0