Som en fisk i vattnet

Jag måste ärligt säga att jag trivs jättebra hemma hos Fredrik. Det är hela tiden mysigt och alla är trevliga. Det är näst bäst efter hemma hehe. Är hemma i bonäset nu efter att ha spenderat natten hos Fredrik. Det orliga är att de har en likadan säng i fredriksrum där som vi har i Umeå, detta gör att man sover så himla bra, även om jag hela tiden river ner plancherna på väggen med mina fötter (fråga mig inte hur). Var en snabbis på stan idag med Fredrik, Frida och Valle men vi blev så himla hungiga, läs Fredrik. Men ikväll ska vi äta gott schnitzlar och hemmagjort potatis mos. SÅÅÅÅ GOTT!


Kommentarer
Postat av: valeria

Ni skulle ju ha fikat med oss... skärpning nästa gång hehe (läs ta med matlåda till fredrik hehe).

2008-12-22 @ 18:34:53
URL: http://valleslife.blogg.se/
Postat av: frida

hahah, jaaa matlåda var ju faktiskt ett bra tips ;) hehe

Fika med oss imorrn istället iaf? :)

2008-12-22 @ 19:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0