I like my friends :)

Dax att ta åt er nu hehe. Pratade i telefon med Valle i en timme och en kvart, nytt rekord detta halvår tror jag. Börjar längta mer och mer till jul, eller snarare till lördagen den 20e? Vilka är hemma då? Vilka vill hitta på något då? Just tell me. Ha en liten tjej kväll eller gå ut och ta en drink och bara vara. När man inte har träffat varandra på ett tag kan de vara bra att faktiskt prata med varandra istället för att sludra hehe

Hade skola idag, men orkade verkligen inte ta mig upp, drömde att Fredrik praktiskt taget bönfalde mig att stanna i sängen och efter de var det omöjligt att gå upp. Måste verkligen till skolan imorgon dock, vi ska ju till sundsvall på onsdag så de ska gå igenom en massa saker inför det då.

Nu snart är det Boston Tea Party, det får man inte glömma....


Kommentarer
Postat av: Mads

haha prata kan vara ganska trevligt i rätt sällskap :p men jag kan på lördag =)

2008-12-09 @ 15:20:32
URL: http://minamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0