Farewell umeå and hello örnsköldsvik

Idag går tåget mot det mycket välkända. En stad man växt upp i och mognat lite granna i alla fall i. Dock hade jag och Madde täkt visa motsatsen och festa som om det var sommaren 06 igen :) Detta halvår i umeå har varit innehållsrikt. Fått många vänner, klarat alla tentor hittills *ta i trä*. Känns lite tragiskt att när man väl har grundstädat ägenheten så ska man åka bort. Visserligen är det fint när man kommer hem men då stökar man ju ner det lika fort. 

Men det jag kommer minnas från detta halvår är flytten, nollningen, alla roliga fester (på tok för få). Och Fredriks och min ett års dag, helt oförglömlig..... Kan också nämna att jag skriver så att tangenterna lossnar min . tangent har lossnat nu. Lite irriterande. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0