Dagen före dagen med stort ångest laddat D

Hatar att känna mig olustig inför en tenta, vilket jag ändå alltid gör. De har sagt att det är i princip bara kryssfrågor. Vad menas med precis? Vad är det andra? I'm going crazy! Äran går så klart till Frida och Valeria som gissade rätt hehe :P It's gone och det har redan läkt igen så ingen turning back. har läst för mycket engelska känner jag. 

Hade på mig min mössa idag, känner mig lite små rysk i den (no offence Valeria ;P) Men den är varm och mysig i alla fall :) Åter till böckerna och hoppas att jag inte glömmer bort allt jag läser....


Kommentarer
Postat av: valeria

haha, no offence taken ... jag tycker det är snyggt ;)!!

2008-12-03 @ 20:00:36
URL: http://valleslife.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign kika in hos mig :)

2008-12-04 @ 12:44:18
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0