B-b-b-b-b-b-owling!

Jag strikade 5 gånger på en timme! Så himla bra jag är :D vann även första omgången. Fast Emilia var riktigt duktig, tror hon fick ihop 148 poäng medans jag fick ihop 103 så jag var ganska utklassad hehe. Det var ganska bra uppslutning på bowlingen, men så roligt det var!

Lite bilder:

 

Camilla och jag (Camilla gillar kameror väldigt mycket) :p ((Igår i sundsvall)

Hela klassen plus några som läser Turist destinationer som frikurs :)

victor i sina snygga brills :D

Gigantisk ljusstake och jag

Emilia bowlar :P

Så här glad blev Johan när han vann sin omgång :)

var med klassen igår, idag och imorgon, riktigt mycket bonding just nu. kände vi varandra inte innan så lär vi göra det på lördag, om vi inte har supit bort all kunskap på fredag. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är på att strika!

2008-12-12 @ 10:20:48
Postat av: frida

förlåt att jag inte kunde gå ut igår!

2008-12-13 @ 10:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0