Long time no seen.

Sitter just nu i övik efter en månads boende i en resväska. Känner mig lite stel i fingrarna och vet inte riktigt hur man skriver på ett tangentbord längre. Bjuder därför på lite pix.

Började med att fiska hos Fredrik.

Valle Valle, Frida och jag i Spanien i vårat mycket städade hotelrum.

Många suddiga utekvällar, hoppas att lördagen blir lika bra fast utan allt drama från min sida, sorry girls!

En mycket lyckad resa after all, längtar tillbaka nu när jag ser bilderna! :)
'
Sedan ner till gbg för shopping och Iron Maiden

När man inte äter annat än frukost blir man suddig ganska fort...

Så coolt de var!

Jag fick min första gädda någonsin senare när vi drog vidare till långsel..

Myggigt var det och på kvällen gick de nästan inte att vara ute...


nu återstår bara vissa saker....

Kommentarer
Postat av: frida

snart är det lördag! Bara 3 arbetsdagar kvar! :D

2008-08-05 @ 15:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0