Valeria, vi måste verkligen skriva den där boken

För några år sedan hade jag något på G med en viss kille, de blev aldrig någonting för att han var väldigt konstig och ville aldrig träffas och betedde sig som jag vet inte vad. Jag blev less och glömde ärligt sagt bort honom, pratade aldrig med honom förän nu.  Jag hatar när någon säger "ja vi kan träffas si och så och se den och den filmne, ta den bussen hem" så börjar man planera och sedan from out of nowhere säger de "nääää, de går inte, jag bara skämtade, jag är så ful att du skulle nog hata mig om vi träffades." Sen nu typ två år senare

*********säger:

har du tänkt på mig något, sen vi slutade prata?


********* säger:

om jag hade fortsatt skrivit med dig, tror du att det hade kunnat blivit någonting då?



Seriöst, jag undrade ett tag vars han tog vägen men sen glömde jag totalt bort honom.  Eller totalt och totalt, jag tänkte bara inte på honom. ´

But sorry, som jag sa till Fredriks mamma, Fredrik är den enda för mig från den första stunden jag såg honom :)


BTW: Jag behöver hjälp, min lampa i badrummet har gått sönder eller slutat fungera eller vad lampor nu gör när de inte lyser när man her på lyset och jag har inga lampor att byta ut den trasiga med. Vilket gör att det nu är mycket mörkt i mitt badrum som inte är särskillt bra när man är mörkrädd :P Så nu måste någon komma hit och hjälpa mig på toa haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, verkligen, den där boken ska vi ta tag i nån dag!
Men vem är de som du menar...hm..försöker tänka och komma på, men går inte hehe..

2008-04-28 @ 23:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0