Vad tror du att det är?

Följde med Frida till doktorn igår. I ca 5 och en halv timme satt vi där och de tog prover och klämde på hennes mage. "Gör det här ont? okej då ska jag klämma lite mera där" och de kom inte fram till någonting. Sista läkaren frågade till och med Frida vad hon trodde att det var. Vilket är mycket mysko. Mycket mysko. Men Frida verkade iaf bättre när vi gick därifrån. Kanske för att hon inte orkade lyssna på mitt eviga 
bablande :P

Igår var det två veckor sedan jag och Fredrik gick på diet. Kan ju inte säga direkt att den har funkat. Har itne gått ner ett skit. Så när jag flyttar hem börjar jag med min egen diet som jag har velat testa ett bra tag nu. Sen när utslagen är borta blir det iksu som gäller. Beach 2008 börjar närma sig. Längtar så.

Hinner utslagen försvinna så ska jag nog ha den rosa klänningen på 60 års kalaset :)

Kommentarer
Postat av: frida

mår betydligt mycket bättre idag :) Fast det är inte borta än.. mysko. Haha, sista doktorn lät ju som att han va i målbrottet :P

Och sommar 2008 kommer bli THE Summer! (som vi sagt om alla andra sommrar också men :P)

2008-04-17 @ 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0