There goes my finger

Brände mig just inne i ugnen, ena knogen på tummen är helt sönderbränd, eller de var väll att ta i, men den är röd och svider som bara den. Ser inte så vackert ut heller. Fredrik förbjöd mig att någonsin använda ugnen igen. Det positiva är dock att jag mår så mycket bättre än igår. Även om denna dag har varit lite ehm, rolig. Oscar (mitt ex) kom och hälsade på Fredrik så jag fick utrymma lägenheten och gå till min. Gick dock bra, pratade med Madde i två timmar. Känns konstigt att ens nuvarande kille är kompis med ens ex. Fredrik är dock faktiskt kompis med både Luke och Oscar vilket gör det hela till dubbel trubbel. I början så var det jätte läskigt och jag skämdes nästan, fast jag vet itne varför.
Har dock vant mig nu. Nästan. Jag är dock bara glad att Fredrik inte varit tillsammans med någon av mina kompisar, för som Valeria sa för ett tag sen. En kompis kille är off limits, spelar ingen roll hur länge det var sen man var ihop. Big NO NO.

Fredrik har nu somnat IGEN. Han är som en docka, när han lägger sig ner så sluts hans ögon. Ska passa på att ringa till Valle nu medans han sover ;)

image61
Vill även tacka Carro för halsflussen.......


Kommentarer
Postat av: valeria

verkligen, a big BIG no! hehe :P

2008-04-07 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0