Sjuksköterska kanske?

Vad ska man bli? Ja inte dp sjuksköterska, inte riktigt min grej, kanske kan ta på mig någon sådan klädsel för Fredrik men aldrig seriöst. Håller på att anmäla mig hit och dit och fattar nada, måste prata med Ida och se om hon har fått någon rätsida på det hela. Ska även söka jobb. Så håll tummarna.

image62
Vad säger man? ja du, inte blev jag klokare iaf....
Det roligaste är att jag läste företagsekonomi på gymnasiet men tydligen är ekonomi och företagande det jag passar minst som. Bara en sån där rolig poäng :p

Kommentarer
Postat av: valeria

ja men där dök ju turism och restaurang upp igen hehe.. lycka till med jobbsökandet! :D

2008-04-07 @ 23:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0