I'm a sick basterd

Hej hopp! Har varit totalt däckad sen i fredags kväll, inte på grund av alkohol (om de ändå vore så väl) utan av halsfluss. Till en början gick det bra, men sen när det började göra ont när jag andades och när jag svalde något så kändes de som om jag skulle dö (typ) så fick jag nog.
 Detta var på Lördags kväll, söndags morgon gick jag och Fredrik till sjukhuset eftersom bussen var antingen sen eller tidig.
Farbro Doktror informerade mig att jag hade blåsor i halsen som kom med Halsfluss. Också hade jag 35.6 i feber, eller minus eller något vilket var jätte konstigt. Sen också att jag var allergisk mot penicillin. Tydligen har jag varit det länge så alla andra gånger jag har ätit penicillin så har det varit väldigt obra. Fick något annat som verkar fungera perfekt. Så nu mår jag bättre, men inte bra. Det kommer dock säkert snart :D
image60

Fest nästa helg istället?  Fira att man förhoppningsvis har blivit frisk.


Kommentarer
Postat av: frida

nejmen huvva :S Såg att du hade ringt, ringer upp om 2 minutos! :D

2008-04-07 @ 14:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0