I just want you to know who I am

Övik är en väldigt intressant stad, besöket hos doktron gick bra och jag beslutade mig för att stanna kvar yttligare en dag eftersom jag var itne så snäll mot Markus som satt och väntade på mig i några timmar igår när jag drack te med Madde, Carro och Emelie. Jätte mysigt.

Idag så for jag på Mackes fotbollsträning, fick stå i mål iklädd jeans och tröja, inte särskillt det ultimata om man vill spela fotboll. Pappa tog självklart en massa bilder men ser gigantisk och mycket klumpig ut så nja :S

Kommentarer
Postat av: frida

men nu är du äntligen tillbaka :D Plingar snart så vi kan återinföra powerwalkandet :D

2008-04-24 @ 17:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0