Guess who's back, back again, Stina's back, tell a friend

Är upe i Umeå efter mågna om och men. Höll på att bli tokig där ett tag. Skulle titta busstider på internet men ingen av våra tre datorer hade ett fungerande internet, smart som man är så drog jag slutsatsen att det måste vara modemet. Mycket riktigt. Den lilla lådan ville inte blinka alls. Pappa satt i möte och mamma visste ej hur man gjorde, inte jag för den delen heller. Dock ringde pappa efter ett tag och den var tydligen instäld på en timer, men de löste sig tillslut. Känner mig helt mör efter att ha åkt buss i två timmar, känns som om det tog typ 12. Dock lite bättre nu när jag och Frida tog en efterlängtad promenad i  kvällssolen.

En annan rolig grej: Har nämt massor med gånger att jag ska ta med Fredrik in på stan på Fredag och köpa lite last minute stuff innan vi ska ner till sundsvall. Dock är killar som dom är  (för att citera 8a-åriga Markus "De enda två sakerna som killar kan göra samtidigt är att klia sig i röven och peta sig i näsan") så nämner Fredriki i förbi farten att han ska plugga med Johan i morgon. En fråga bara, är inte detta typiskt killar (och vissa tjejer), när det är något som de inte tycker är speciellt så glömmer de gärna bort det. Jag säger inte att jag är så mycket bättre.

Så tjejer, dax att boka hotell snart? :P
image94
vet dock itne vad bilden har att göra med hotel men :P

Kommentarer
Postat av: valeria

jaa verkligen, vi måste ta och boka hotellet nu ! :P

2008-04-25 @ 11:54:57
Postat av: frida

jaa, vi har dragit ut på detta alltför länge nu!

2008-04-25 @ 13:42:59
Postat av: frida

btw, jag gillar rubriken ;D Fick lite 9an feeling, hehe :P

2008-04-25 @ 13:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0