Free Friday

Tycker om mina lediga fredagar. Det förlänger helgen otroligt mycket. Måste sluta shoppa på dessa dock. Denna vecka stod skor på inköpslistan och skor hittade jag. Två par fick följa med mig hem och är väldigt nöjd. Skulle även åka och titta på sängar med Fredrik men på något sätt så övertygade han mig att vi faktiskt ska köpa en säng så nu har vi köpt en. Inte en 160 som jag ville ha utan en 180. Och inte den lite billigare som jag ville ha utan en mycket dyrare. Och detta precis efter jag köpt skorna. Då där avbröts shoppingen ganska snabbt. Lägger man ut sjukt mycket pengar på en säng så har man inte direkt råd att shoppa mer. Suck. Som tur är så är leveransen beräknad till november och allt måste inte in denna månad. Och det som är ännu sjukare är att huvudgavel inte ens ingår. Så de måste också köpas. Trodde aldrig att de skulle vara så dyrt att köpa säng. Men de är som Fredrik sa att nu behöver vi kanske inte byta på tio år. 



Kommentarer
Postat av: Anna

Du får tänka på att man spenderar en stor del av sitt liv i sängen, och det är inget man köper varje dag. Det är lika bra att köpa en riktigt bra på en gång! Kram!

2013-09-27 @ 20:05:50
Postat av: valeria

Alskar sangen, ser riktigt lyxig ut och det ar bra nar man kommer upp en bit extra fran golvet!

2013-09-27 @ 21:25:44
URL: http://longbeachlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0