Day 3. I cheated without realizing it

Gick hur bra som helst på första jobbet idag. Gick till jobbet, åt en bra lunch och ick även till nästa jobb. Allt förflöt bra tills jag nu satte mig för att äta på det andra jobbet. Tänkte mig inte för och tog åt mig som vanligt. Tre tugger in inser jag att jag äter pasta, som är en av de saker jag försöker undvika. Vad gör jag nu? Äter jag pastan? Nej åt bara kycklingbitarna i grytan. Men tog åt mig en macka också. Suck. Old habits die hard? Kommer förmodligen att äta mackan, som till mitt försvar är av ganska mörktbröd och leverpastej är ju inte det onyttigaste, eller? Måste läsa på lite om vad jag borde äta och inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0