Just another day in the rain

Igår efter jobbet tyckte jag att det var en riktigt bra ide att gå hem. Det duggregnade lite men de var inte så farligt. Motion som utförs i dåliga väderförhållanden ger dubbel kaloriförbränning right? Allt var väl tills jag började närma mig univeritetet ( typ halvvägs) där öppnade sig himlen och regnet öste ner. Så jag gick de återstående två kilometerns i fullständigt spöregn. Tänkte ta bussen från sjukhuset men insåg att jag nog var för blöt för att ens på komma på bussen. När jag kom hem var jag blöt ända in på skinnet och ganska kall kan jag säga.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hejsan :) Allt bra?

Jag har igång några roliga tävlingar, och kör igång nya titt som tätt..

Var jätte gärna med och tävla - http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Kram // Millah

2012-06-29 @ 11:14:44
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0