Keep on going

Har snart överlevt första veckan som 22åring och det känns bra so far även om det har varit några mindre motgångar så tar vi oss frammåt här i Umeå. Snö idag men vem vet vad som händer imorgon?

Imorgon är en spännande dag. Vi ska förhoppningsvis skriva klart arbetet (ta i trä) och få tillbaka tentan (ta i ett ännu större trä). Är tok nervös för tentan som vanligt. Men denna gång känner jag verkligen att jag får underkänt. Jag vet att jag har sagt det tidigare men ja, denna gång kämpade jag inte helhjärtat med tentan och det känns faktiskt som om jag inte brydde mig. Duuuumt men ibland orkar man inte.

 

Önskar att man hade lika mycket energi som för några år sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0