Sliten är bara förnamnet

Gick lite överstyr igår de två cider jag skulle dricka blev fyra och lite till. De två ölen Fredrik skulle dricka blev sex och en shot plus lite till. Vi hade tänkt att stanna till typ elva. Vi var hemma vid två, somnadde vid fyra. Klokcan är nu nio, jag borde vara i skolan men känner mig inte direkt på topp. Inte Freddrik heller men han gick till skolan, en stor eloge för honom. Aldrig mer så mycket at dricka på en tisdag om man har lektion på onsdag. Kan föriövrigt säga att den bara är en lektion så det känns inte så jobbigt att missa den.


Kommentarer
Postat av: Mads

Tisdag är en bra fest-dag! dock dryg med lektion dagen efter O.o

Började min kl 12 idag så gick an, annars får man stå över en för laget (dvs lektionen inte festen =P)



Hoppas bakisheten är snäll med dig idag!

2009-09-23 @ 16:48:38
URL: http://minamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0