Shop-shop-shopping!

En dag med Millisen i staden för att handla lite snygga, men nödvändiga saker. Lunch på Max, inte bra inför Beach 09. Inte för att jag tror att figuren någonsin kommer att vara redo för något sådant. ha ha.

Bland annat en bikini, hallonröd/rosa med matchande trosor, vädligt söt men skit snygg!

Bild snodd från Camilla  ----------> http://milllaangel.blogg.se/  Mätta och belåtna var vi :P

Ännu en snodd bild, med våra nya bikinis! Milla till vänster och jag till höger :P

Helgen i Lomviken var mycket bra och fisk fick vi allihopa...nästan :P Jag ska inte säga så mycket med mina två små abborrar (varav en var mycket silvrig så jag trodde att de var en mört). Fredrik lyckades dock slå oss alla med råge. 

En meter lång och vägde 7.8 kilo. Inte illa för snyggingen. Kan för i övrigt nämnas att det är hans största gädda på kastspö. Slå de om ni kan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0