Breathless

Sitter vid Fredriks föräldrars gamla dator. Deras hus har nu fungerat som mitt hem (och deras så klart). Och jag har njutit av varenda sekund. Trivs verkligen här, inte för att det är något fel på huset i Bonässund. Men när man sover på en trälåda så är det inte så bekvämt. Har inte helt glömt bort familjen på andra sidan stan, har besökt dem många kvällar samt sovit där också, men inte lika bekvämt som här. Måste säga att jag tycker att julen här har varit mycket lyckad och jag är nästan lite ledsen att den är över. Känns lite vemodigt att åka hem imorgon. Skulle lugnt kunna ha jullov i yttligare två veckor. God mat och gått sälskap, kan det bli bättre?

Idag blir det en sista sväng på stan med Valeria för att sedan fara hem till Bonäset och se Modo förlora yttligare en match, jag önskar att det ej var så men som de har spelat de senaste matcherna så kan man inte förvänta sig annat. Dock hoppas jag starkt att jag har fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0