Äntligen en uppdatering?

Kände mig på tok för bakis igår för att beskriva fredagen. Den började halvkasst men slutatde mycket bra. Fredrik och jag gick in till Ålidhem för att träffa mina klasskompisar och sedan gå till Frida där iv skulle vara, men när vi väl kom till Ålidhem hade jag glömt börsen hemma så vi fick gå hem och sedan ta två bussar för att komma dit. Väl där så blev det party! Vet inte riktigt hur det gick till men vi hamnade på Olearys inne i stan. Dä spelade jag Black Jack för första gånen och vann tio kronor (som fredrik senare spelade bort igen haha). Jag träfade Ida (som jag nu ska fara och träna med).

Vi åt på Max och en kvart innan vi skulle ta bussen hem blev Johan (kille i klassen som för övrigt skulle ha manlig filmkväll med Fredrik) helt less och bara tog en taxi hem. Både Fredrik och jag somnade på bussen hem men vi hann ändå av bussen när vi skulle av någon anledning. Sen kan ju nämnas att Fredrik somnade i badrummet och låg där i tre timmar. 

En annan grej är at vi fick med oss typ 20 kondomer hem av någon konstig anledning? Har lite minnesluckor just där :P

Johans hand, Asha, Tenné, jag och Anna

Jag och Ida

Frida (som hade festen) och jag som ser ut att kramphålla fast henne :P

Johan och Fredrik som fann varandra :P

Nu är det dax för affro power och core :D


Kommentarer
Postat av: valeria

haha.. somnade på badrumsgolvet :P!?

2009-01-25 @ 10:41:11
URL: http://valleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0